22 Haziran 2008 Pazar

SBS - SBS - SBS

Nasıl rahatladım anlatamam. Bizim oğlan bu sabah ilk önemli sınavını atlatttı. Ne kadar sıkıldığımı bitince anlıyorum. Başarısızlıktan değil ama şanssızlıkdan korkuyorum. Neyse ki herşey yolunda gitti. Küçük yerde yaşamanın iyi yanları bir kez daha kendini gösterdi.

Akşam sakin bir uyku ile uyuduk. Sabah hep birlikte saat 8'de uyandık. Hazırlıklarımızı yapıp, kahvaltımızı edip saat 9.35'de sakin sakin evden çıktık. Sınava gireceği okul yürüyerek 10 dakika olduğu için telaşsız bir şekilde vardık. Yol boyunca şimdi İstanbul'da olsaydık hikayeleri anlattım. Hala neden bu kadar korkuyorum bilmem!
Oğlanı teslim ettik. Sınava girdiği okuldaki öğretmenlerden biri adalı ve bizi kantine çay içmeye davet etti. Saat 9.50. Çay eşliğinde kısa ve derin bir sohbet ve öğretmen görevinin başına gitti. Saat 10 bahçeyi terk ettik. Kordon'da 90 dakika çay molası.Bu kadar kısa süreye bu kadar çok şey nasıl sığdı ŞAŞIRDIM!! İyi ki buradayız diye bir kez daha sevindim.
Yarın da benim tez jürim var. Sonra ver elini Bozcaada.
Bol soğan, sarımsak, temiz deniz ve temiz hava!! Yemiyen cezalı...
Çocuklar her ne kadar şıklar arasına sıkışsa da günlük hayatta çözüm üretmeyi de başarıyorlar. İşte yukarıdaki fotoğraf da böyle bir ana ait. Soğan aşığı oğlumuzun soğan salatası aparatı.

2 yorum:

ekmekcikız dedi ki...

Geçmiş olsun, Mitciğim!
Cembey'e de, sana da!

Yaşasın tatil!
:))

mitmit dedi ki...

Sağ olasın Ekmekçikız, gerçekten sağ olasın!